Tanja Haapanen jeździ na KTM RC 390. Bez ochraniaczy i… nie tylko

Testowanie motocykli to rozgrzewające zajęcie, o czym można się przekonać oglądając poniższy film z udziałem Tanji Haapanen, która zasiadła za sterami KTM RC 390.

Wcześniejsza osiągnięcia Tanji to tytuł Miss Bomber 2014 przyznany przez fiński Bomber Magazin oraz drugie miejsce w Grid Girl 2015 (to panie, które pojawiają się na przykład przed startem motocykli w żużlu, lub na padoku).

Bomber Babe first ride @ KTM RC 390. Źródło: You Tube, BomberMagazineTV

Być może bezpieczniej skupić się na maszynie KTM RC 390, który kontynuuje świetną passę austriackiej marki. Przypomnijmy tylko, że to właśnie KTM, model Duke 125, stał się absolutnym hitem sprzedaży kilka lat temu zwracając uwagę wielkich graczy rynku na niewykorzystany potencjał małych pojemności.

390-siątka to po prostu kolejny krok Austriaków i ukłon w kierunku właścicieli prawa jazdy kategorii A2. Na pokładzie RC 390 jest solidna jednostka o 44 KM mocy i 36 Nm momentu obrotowego.

KTM RC 390_01
KTM RC 390. Foto: KTM

Porządne zawieszenie, mocne jak na tę klasę hamulce (tarcza 300 oraz cztery tłoczki z przodu i 230 oraz jeden tłoczek z tyłu), ABS, świetna prezencja i niezłe właściwości jezdne to jasne punkty tej konstrukcji. Dodajmy, że model 2016 zyskał system ride-by-wire oraz mokre sprzegło.

RC 390 o wadze 147 kilogramów może bez większych problemów rozpędzić się do 160 kilometrów na godzinę. Czego chcieć więcej? Tanja Haapanen wydaje się być zadowolona…

%d bloggers like this: