W twoim kasku jest głowa. Nietypowa kampania dotycząca bezpieczeństwa

Dwa krótkie emocjonalne filmy są częścią nowej kampanii dotyczącej bezpieczeństwa motocyklistów na drodze. Akcja ma miejsce w Kanadzie, a jej organizatorem i sponsorem jest towarzystwo ubezpieczeniowe SAAQ.

emotional-rider_01
Foto: YT, saaq

Nowa kampania kierowana jest do motocyklistów i ma podnieść ich świadomość na temat zagrożeń. Jedną z najbardziej przydatnych zmian w podejściu do takich akcji jest prezentowanie kierowców bez wskazywania winnych i drastycznych scen wypadków, jak to miało miejsce w przeszłości.

Twórcy materiałów wideo wychodzą z założenia, że motocykliści sami doskonale zdają sobie sprawę z zagrożeń. Chodzi jedynie o przekonanie ich, aby podjęli wszelkie możliwe środki ostrożności i powrócili do domu cało i szczęśliwie.

En moto, soyez prudent. Źródło: You Tube, saaq

Pierwsza film z motocyklistką, która przygotowuje się do jazdy i widzi twarz swojego chłopaka, niesie prosty przekaz. Mężczyzna mówi jej po prostu, że chce z nią żyć.

Drugi materiał jest podobny, lecz w kasku motocyklisty pojawia się twarz jego dziecka. Chłopiec mówi ojcu, że będzie czekał na jego powrót.

En moto, soyez prudent. Źródło: You Tube, saaq

Pomysł SAAQ jest prosty, a przekaz czytelny. Kiedy szykujesz się do drogi, pomyśl również o tych, którzy cię kochają, czekają, liczą, że będziesz przy nich. Ma to chyba sens, nie uważacie?

Źródło: autoevolution.com

%d bloggers like this: