Junak szarpie rynek jak Reksio szynkę?

Zaledwie miesiąc temu Junak odtrąbił sukces sprzedaży za 2015 rok, a już są pierwsze wiadomości dotyczące pierwszego kwartału bieżącego roku.

Przypomnijmy, że w 2015 roku spółka Almot sprzedała ponad 9 000 jednośladów. To najlepszy wynik w historii firmy, który oznacza, iż co piąty nowy jednoślad rejestrowany w Polsce posiada logo Junaka.

Junak 350. Foto: Almot

Początek roku to w Polsce okres zastoju, co spowodowane jest oczywiście zimową aurą. Właściciele marki mogą jednak czuć się jak w środku lata, bo sprzedaż ciągle wzrasta.

W porównaniu do pierwszego kwartału ubiegłego roku sprzedaż produktów firmy wzrosła dokładnie o… 982,5%. Wyniki znalazł się w raporcie PZPM i oznacza 682 nowe motocykle zarejestrowane przez użytkowników.

Skoro w okresie styczeń-marzec Almot tak dobrze sobie radzi, kolejne miesiące powinny być dla firmy jeszcze lepsze. Skąd tak wielkie zainteresowanie Junakiem?

Junak M11: Prezentacja | Junak.com.pl. Źródło: You Tube, Junak.com.pl

Zapewne chodzi o sentyment do marki sprzed lat, ale również stale poszerzany asortyment, dobre zbalansowanie ceny nowych pojazdów w ofercie firmy i rosnącą z dnia na dzień popularność pojemności 125 cm3, szeroko reprezentowaną przez Junaka.

Co będzie dalej? Prawdopodobnie hossa będzie trwała dalej.

%d bloggers like this: