Scrambler Bryana Fullera ma moc

Bryan Fuller jest prowadzącym program Two Guys Garage i zawodowo zajmuje się przerabianiem jednośladów oraz samochodów. Fuller ma szczególną słabość ma do scramblerów.

Najnowszy projekt bazuje na Scramblerze Ducati z 1960 roku. Super Duc to właściwie drugi motocykl z pary, bowiem niedawno Fuller zbudował Dirty Duc, bardzo podobnego, offroadowego rozrabiakę. Z masy części, które Fullerowi pozostały w garażu, udało się złożyć kolejny motocykl.

ducati-250-scrambler1
Ducati 250 Scrambler. Foto: www.bikeexif.com

Rama motocykla została zachowana, ale tylna sekcja jest zupełnie nowa. Silnik o pojemności 250 cm3 został pieczołowicie odrestaurowany, ale też unowocześniony. Wykonano choćby przejście na instalację 12 V, zaś zasilanie zapewnia nowy, wydajny akumulator litowo-jonowy. Poza tym pojawił się  filtr K&N.

To był zamysł Bryana Fullera. Maszyna o klasycznym wyglądzie, ale nowocześniejsza. I nie do zdarcia.

ducati-250-scrambler2
Ducati 250 Scrambler. Foto: www.bikeexif.com

Przednie widelce to model vintage od Ceriani. Oba koła bazują na felgach Borrani i szprychach Buchanana. Na felgi założono opony Pirelli MT 21 RallyCross. Zbiornik paliwa został wzięty z NOS 1974 Penton.

Układ wydechowy to ręczna robota Cone Engineering. Dopełnieniem projektu są szczegóły w rodzaju podnóżków od KTM, manetki retro od Ducati czy oświetlenie LED.

ducati-250-scrambler3
Ducati 250 Scrambler. Foto: www.bikeexif.com

Siedzisko zostało wykonane przez Johna Whitakera, zaś malowaniem zajął się Bryan oraz Chastin Brand. Inspiracją zaczerpnięto ze stylistyki… kasku Kiwi.

Bryan jest tak bardzo zadowolony ze swojego projektu, że nie zamierza sprzedawać motocykla. Chyba go rozumiemy.

ducati-250-scrambler5
Ducati 250 Scrambler. Foto: www.bikeexif.com

Źródło: bikeexif.com

%d bloggers like this: