Nowa reklama okularów Ray-Ban spodoba się każdemu motocykliście…

Marka Ray-Ban znana jest od lat i, mimo że powstała jeszcze w latach 40. ubiegłego wieku, wciąż uważana jest za nowoczesną i współczesną. Legenda okularów Ray-Ban powstała dokładnie w 1939 roku, kiedy to Generał John MacCready zamówił okulary firmy Bausch & Lomb dla pilotów US Air Corps. Tak powstał model Aviator i niesłychana, trwająca do dziś, moda na okulary Ray-Ban.

Ray-Ban Never Hide to część szeroko zakrojonej akcji promocyjnej marki. Tym razem reklama kierowana jest do motocyklistów, chociaż do końca nie jesteśmy pewni czy na pewno… Zobaczcie sami.

.

Reklamę wyreżyserował Joe Hill, a piosenka to oczywiście przebój Steppenwolf, pt. „Born To be Wild”. Romans Ray-Banów z filmem i muzyką trwa nie od dziś. To nie przypadek, że w filmie „Top Gun”, młody Tom Cruise miał na nosie wiadome okulary.

Zresztą nie był pierwszą gwiazdą, która je nosiła. Wcześnie można było zobaczyć Ray-Bany w słynnym filmie „Śniadanie u Tiffany’ego” z 1961 roku. Wówczas nosiła je sama Audrey Hepburn.

Z innych wielkich nazwisk filmu i muzyki, które używały okularów wyprodukowanych przez amerykańską firmę Bausch & Lomb, warto wymienić George’a Michaela, Boba Dylan i… Blues Brothers. Zgadza się, niezapomniane okulary John Belushi i Dan Aykroyd to były Ray-Bany, model Wayfarer.

Największą znaną gwiazdą, która niezwykle często przesłaniała swoją twarz okularami Ray-Ban, był Michael Jackson.

Ostatecznie amerykańska legenda została sprzedana Włochom z firmy Luxottica Group. Transakcja opiewała na niebagatelną kwotę 1,2 mld dolarów, a dodajmy, że działo się to… 16 lat temu. Włosi nie zmarnowali potencjału marki. Ray-bany nadal uważane są synonim luksusu i najwyżej klasy na rynku okularów przeciwsłonecznych.

Źródło: CafeRacerPassion

%d bloggers like this: