Hooligan Tactics? Nie chodzi o taktykę angielskich kiboli, ale nowego customa od Rough Craft

Winston Yeh z Rough Craft tworzy wyjątkowe maszyny. Jego ostatnie osiągnięcia to pierwsze miejsce w zeszłym sezonie na imprezie Best of Show Custombike Germany, a w bieżącym roku, ponownie pierwsza lokata, tym razem zdobyta podczas Championship Class Motor Bike Expo. Yeh nie zasypuje gruszek w popiele i  zbudował właśnie kolejny motocykl.

Hooligan Tactics, Rough Crafts. Foto: http://www.roughcrafts.com/

Najnowszy custom Yeh’a mówi wszystko o jego stylu. Dopasowanie i wykończenie motocykla  jest na takim poziomie, że można odnieść wrażenie, iż to najwyższej klasy maszyna seryjna, a nie samoróbka. Wilson Yeh doskonale opanował ręczną obróbkę stali, aluminium i włókna węglowego.

Sam twórca tak wypowiada się o swojej nowej maszynie, którą nazwał Hooligan Tactics: „Po tym jak zbudowałem poprzedni motocykl, Urban Cavalry, ciągle miałem w głowie pomysł na customa w wersji Sportster, Street Fightera. Kiedy do warsztatu przyszedł facet z „48” i powiedział, że możemy z tym motocyklem zrobić co chcemy, stwierdziłem, że to świetna okazja zrealizować mój zamysł.” – stwierdził Yeh

Hooligan Tactics, Rough Crafts. Foto: http://www.roughcrafts.com/

„Tak się złożyło, że miałem również silnik z XR1200 w dobrym stanie, a więc posiadałem wszystko, co potrzebowałem do pracy. Wyszło świetnie, cieszę się też, że zdecydowałem się na malowanie w niebiesko-szare, cyfrowe moro, które rzadko stosowane jest na scenie harley’owej i wygląda wspaniale” – dodał Winston Yeh.

Hooligan Tactics, Rough Crafts. Foto: http://www.roughcrafts.com/

Maszyna wygląda bardziej zaczepnie od granatu RG-42 i równie wybuchowo. Co na pokładzie? Bazą jest wspomniany model Sportster 48, rocznik 2012. Silnik to również HD ze „sporciaka” 1200. Tylne amortyzatory to często wykorzystywany, kosmiczny model z serii 970 firmy Progressive Suspension.

Szerokie czoło rozbójnika zbudowano w oparciu o widelce z GSR-R600, zaś wydechy są autorską konstrukcją z Rough Crafts, w stylu Guerilla. Gumy wzięto od Dunlopa, z przodu tradycyjny kapeć 150, a tylne koło ma 190 mm. Większość pozostałego osprzętu samodzielnie wykonał Yeh lub są to customowe części z Rough Craft.

Hooligan Tactics, Rough Crafts. Foto: http://www.roughcrafts.com/

Źródło: HotBike

%d bloggers like this: